motallaodds

<3

Av eva johansson - 2024-02-14 20:22

Tiden förändrar oss, situationer, händelser, trauman...jag har trott att jag förändrats de sista två åren men faktum är att jag förändrades massor för många år sedan de två sista har bara varit de vidrigaste och tuffaste ..<3
Tidigare var jag mer öppen, mitt hem var ofta samling för middagar och fest, det tog en vändning när min tillvaro krävde ett annat engemang av mig. Det börja handla om säkerställa, stödja, handleda och strida och däremellan jobba, vara mamma, vän och partner. Det gick både bra och dåligt, det var tre steg fram och två tillbaka för det mesta.
Men det var i den fasen som jag begränsade mig..begränsade mitt umgänge och blev tillochmed ifrågasatt en gång ....
Jag har haft människor i mitt liv som sagt vi är vänner, men det har visat sig vara nått annat ...jag har vänner i mitt liv som är vänner som är som stjärnorna på himmelen ...du ser dem inte alltid, men du vet att de finns där, riktiga dyrgripar och det fina är att vi alla förändras lite här och där men vi finns ändå <3
De sista åren har nog inte undgått någon i min närhet att jag förändrats, har tänkt på att jag trott jag isolerat mig men det är inte så...jag har inte isolerat mig från mina människor, bara från sånt jag inte behöver ...jag vill ha och behöver det riktiga, det som ger trygghet, det jag kan lita på <3

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards